si gadis pinces:))

My photo
::Hello , my name is NorNasrah but well known as Nas.... I'm freaking annoyying. . Currently study at UiTM Puncak Perdana in course of Theatre :))i love smile:)

Last Saturday 2011..:))


hoi hoi!!ok, arini aku ntah nape rajin plak nak meng'update' kann.. maybe akibat last saturday pada tahun nih =.='. aktiviti hari nih? aku b'sama2 akak aq n one of my best frewn pegi beronggeng,mengedik2 n shoping2 kat Dataran Pahlawan ptg td... nak dok umah pon takde buat ape. so, beronggeng lar weyh!! HAHA! d'sebabkan poket aku da kering sampai nk jadi kerak2 gitu, aku just mampu window shopping je lah.. gilaa kempunan aku nak shopping sakan. ..haiyoo. bile kah saat tu akan mnjadi kenyataan?? nak tggu duet jatuh tang langit? kau jgn buat drama tamil or pari2 kat sini nas... hoho. actually aku ngah usha2 snickers.. tak tahan aku nak pakai kasut ladies g klaz.. ohh pelizz. .naek kematu kaki aku.. then, tengah jalan2 nampak plak baju2 yg buat aku tak senang duduk.. adoyaii. dugaan dugaan. sabo je la nas.. kau tunggu je ok.. err, dah. aku malas nak bebel lagi da nih. saje je intai jap blog aku yg tak b'sentuh nih.. pape pon 2 jela yg mampu aq share kt sini bt last saturday in this year:))happy new year:))

i'm love to smile:)

No comments:

Post a Comment