si gadis pinces:))

My photo
::Hello , my name is NorNasrah but well known as Nas.... I'm freaking annoyying. . Currently study at UiTM Puncak Perdana in course of Theatre :))i love smile:)

Tangisan seorang Kekasih:((

Aku menangis, bukan kerana sikap dan keegoanmu, bukan kerana aku mahu kau sentiasa bersamaku..tetapi aku menagis kerana aku akhirnya  menyedari bahawa aku terpaksa belajar berjauhan denganmu dan terpaksa menerima sesuatu ketentuan yang harus aku lalui sebagai seorang manusia...

soal hati tiada undang-undang apatah lagi paksaan..tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta..itu sememangnya aku berdoa dijauhkan dari hidupku.. soal cinta ialah soal hati . ai juga soal jodoh!!manusia hanya mampu merancang tapi TUHAN yang menentukan segalanya. sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap seseorang,kalau ia tidak berbalas, ia tidak akn menentukan kebahagian di masa hadapan.:) aq percaya bahawa "cinta tidak selalu bersama jodoh,tetapi jodoh selalu brsama cinta"..-..-



i'm love to smile:)

No comments:

Post a Comment