si gadis pinces:))

My photo
::Hello , my name is NorNasrah but well known as Nas.... I'm freaking annoyying. . Currently study at UiTM Puncak Perdana in course of Theatre :))i love smile:)

Bosan

assalamualaikum..

hari nie kalau dikira-kira tinggal 4 hari je lagi aku nak balik melaka. bermula la cuti sem bagi sem 4 nie..haaaa..next sem da sem lima..tak sabar nya nak abiskan study tuk diploma nie..haaaa.. actually, aku bosan duk sini, sbb xde member2 yang nk ajak aku kua.heheh..berjaln2, tgk wyang, karaoke... aku asik terperap jee kat bilik nie haa..ade pakwe pun, dia cm busy je.tp tak pe aku phm.. dia kan budak dgree..msti busy je manjang.. nak2 hari ni pulak housemate sume keluar tingglkan aku.:( adehh..takpe2 cm laa tak biase kne tinggal kan.hehhe..sbar ye NORNASRAH ..0nly 4 day:) 

i'm love to smile:)

No comments:

Post a Comment