si gadis pinces:))

My photo
::Hello , my name is NorNasrah but well known as Nas.... I'm freaking annoyying. . Currently study at UiTM Puncak Perdana in course of Theatre :))i love smile:)

Cinta Yang Menyakitkan:(


Hai, hai semua...
Apa Khabar? Sihat?

Ok, setelah sekian lama tak updated entry untuk my karya so for today huda nak share dengan korang semua .Selamat membaca...
Aku adalah wanita biasa yang memerlukan cinta dari seorang lelaki. Ya aku memang seorang wanita yang agak kasar tetapi hati wanitaku sangat lembut dan mudah terasa. Dalam erti kata lain, aku sama dengan wanita yang lain, seorang wanita yang lemah - lembut, mudah terasa dan juga memerlukan seseorang yang dapat membimbingku ke jalan Allah.

Hanya doa yang mampu aku pohon supaya satu hari nanti ada seorang lelaki yang hadir untukku dan boleh membimbingku ke jalan Mu. Alhamdulillah, tahun demi tahun aku menanti,datang seorang wanita yang amat aku kenali menghampiriku dan menyatakan hasrat seorang jejaka terhadap aku. Aku diam, bak kata orang diam tu tandanya setuju, ye tak


i'm love to smile:)

No comments:

Post a Comment